Ilmaiset valmennukset asiakaspalvelutyön saloihin – Barona avaa Akatemian työnhaun edistämiseksi

blogikuva_akatemia_lanseeraus-1

Minkälaisia asioita työnteosta ja työelämästä pitää olla hallussa, että voi kasvaa oman alansa ammattilaiseksi? Vastaukset tiedetään Baronalla, joka työllistää ja auttaa uralla eteenpäin vuosittain kymmeniä tuhansia suomalaisia.

Siksi Barona avaa nyt ilmaisia verkkovalmennuksia tarjoavan Barona Akatemian.

– Haluamme tasoittaa nuorten tietä ensimmäisiin työpaikkoihinsa ja auttaa kokeneempien konkareiden uusia urasuunnitelmia, ja Barona Akatemian avulla ihmisillä on ihan ilmaiseksi mahdollisuus paitsi kouluttautua, myös saada tiedot ja motivaation osoittava todistus työnhaun edistämiseksi, sanoo Baronan asiakaspalveluliiketoiminnan johtaja Janne Heikkilä.

Ensimmäisenä Akatemiassa on tarjolla asiakaspalvelutyön kokonaisuus, jossa perehdytään työelämätaitoihin, erilaisiin asiakaspalvelutilanteisiin sekä myynnillisyyteen osana asiakaspalvelutyötä.

– Me tiedämme, millaista työtä asiakaspalvelu on ja millaista osaamista alan yritykset arvostavat nyt ja tulevaisuudessa. Nämä tiedot olemme yhdistäneet Barona Akatemian valmennuksiin, joiden avulla saa hyvät tiedot työssä pärjäämiseen ja ammattilaiseksi kasvamiseen, Janne Heikkilä kertoo.

Hyötyä työnhakuun – kurssikokeen suorittajille todistukseksi sertifikaatti

barona-akatemia-lanseeraus-grafiikkaBarona Akatemian valmennukset muodostuvat koulutusvideoista, kertaustehtävistä sekä loppukokeesta, jonka käyttäjä voi halutessaan suorittaa. Kaikki kokeen läpäisseet saavat todistukseksi digitaalisen Asiakaspalvelun Ammattilainen -sertifikaatin, jonka voi liittää esimerkiksi omaan ansioluetteloonsa tai LinkedIn-profiiliin.

– Sertifikaatin suorittaminen on selvä merkki, että tiedot ja motivaatio asiakaspalvelutyöhön ovat kunnossa ja että työelämän pelisäännöt ovat hallussa. Se on rekrytointitilanteissa tietysti etu. Se on etu myös kokeneille työpaikan vaihtajille, jotka voivat sertifikaatin avulla kertoa helposti, että huolehtivat oman osaamisensa ylläpidosta, sanoo Baronan asiakaspalvelualan rekrytointipäällikkö Piia Laitila, yksi Akatemian kouluttajista.

Myynnillisyys mukana – tulevaisuudessa yhä tärkeämpi osa asiakaspalvelua

Myynnillisyydestä on tullut ja tulee yhä merkityksellisempi osa asiakaspalvelutyötä, ja siksi sille on omistettu valmennuksissa kokonainen osuus. Myyntityön osaava asiakaspalvelija voi olla hyvillä mielin tulevaisuuden työmahdollisuuksistaan niin asiakaspalvelussa kuin muillakin työelämän toimialoilla.

– Asiakaspalvelutyö on asiakkaan ongelmien tai haasteiden ratkaisemista, ja myynnillä voi olla siinä oma, tärkeä roolinsa. Palveleminen ja myyminen ovat molemmat kysymistä ja auttamista, ja olen todella innoissani, että saamme Akatemiassa alamme työntekijöille ja -hakijoille lisää osaamista tästä, rekrytointipäällikkö Piia Laitila sanoo.

Barona Akatemia on ilmaisia verkkovalmennuksia tarjoava koulutuspalvelu, jossa käyttäjä voi opiskella työelämässä vaadittavia tietoja ja taitoja helposti videoita katsomalla. Akatemiassa voi myös suorittaa sertifikaatin, joka on osoitus haltijansa tiedoista ja motivaatiosta. Avautuessaan Akatemiassa on tarjolla asiakaspalvelutyöhön valmentava kokonaisuus. Tutustu Barona Akatemiaan »

Tutustu Barona Akatemiaan

Tutustu Barona Akatemiaan »

Aiheet: TyöelämäUravinkitTyönhaku

Kirjoittanut:

Samuli Laukka

Uusimmat kirjoitukset

Aihealueet

Katso lisää