Saat Baronalta nyt enemmän tukea koko urallesi

Traineri_jakokuva_kamppissivu

Työelämässä tarvitaan yhä enemmän itsetuntemusta, kykyä oppia uutta ja erilaisia taitoja. Siksi Barona on käynnistänyt Työelämän traineri -kampanjan, jonka kautta voit osallistua maksutta valmennuksiin, webinaareihin ja tapahtumiin – ja rakentaa siten työelämästä itsesi näköistä. Kampanja on osa Baronan isoa vastuullisuustekojen sarjaa.

Kuten uusilta sivuiltamme on jo nähtävissä, Barona on uudistanut brändi-ilmeensä. Osana sitä kysyimme ja tutkimme, mitä kohderyhmämme meiltä odottavat ja kirkastimme: mitä haluamme olla työnhakijoille ja -tekijöille?

Kysymys on olennainen, sillä Barona työllistää vuosittain 30 000 ihmistä, joista 65% on alle 25-vuotiaita. Meille hakee vuosittain yli 100 000 ihmistä töihin, joista iso osa on milleniaaleja. Monille Barona on ensimmäinen työnantaja. Meillä on valtava vastuu.

Koska työskentelemme etenkin nuorten aikuisten kanssa, haluamme antaa työkaluja työelämässä toimimiseen. Jo nyt moni rekrytoija tekee työhaastatteluita valmentavalla otteella: rohkaisee olemaan oma itsensä, kehottaa nostamaan liian alhaista palkkapyyntöä korkeammaksi, vinkkaa kättelemään jämerämmin tai vaikkapa antaa palautetta CV:stä.

Työtraineri-kampanja tuo näkyväksi baronalaisten halun auttaa ihmisiä työelämässä myös muilla kuin perinteisen rekrytoinnin keinoilla. Esimerkiksi: 

  • työnhakuvalmennuksilla
  • yksilö- ja ryhmäsparrauksilla
  • verkkokursseilla
  • vierailuilla eri kouluissa ja järjestöissä

Moniin baronalaisten tarjoamiin valmennuksiin ja tilaisuuksiin on jo nyt voinut osallistua maksutta ja jatkossa tarjonta laajenee.

Voit siis vahvistaa juuri niitä taitoja, jotka koet itse oleellisimmiksi työelämässäsi – Barona on harjoitusvastuksesi ja sparraajasi.

Katso kaikki tämänhetkiset valmennukset tästä: barona.fi/traineri. Työelämän traineri -kampanja aloittaa Baronan vastuullisuutekojen sarjan ja jatkuu loppuvuoteen asti.

 

Barona nostaa tärkeimmäksi arvokseen vastuullisuuden

Baronalla on tehty brändityötä vimmatusti yli vuoden ajan ja pohdittu, millaista työelämää rakennamme yhdessä työntekijöiden ja asiakasyritysten kanssa. Kuluneen vuoden aikana on esimerkiksi tutkittu yhä syvemmin, millainen työntekijäkokemus Baronalla on – miten kukin baronalainen kokee työnsä ja työpaikkansa?

Baronan toimitusjohtaja Minna Vanhala-Harmanen kertoo Työelämän traineri -kampanjasta: ”Se linkittyy osaksi laajaa brändi- ja strategiauudistustamme, jossa tärkeimpänä arvonamme on vastuullisuus. Brändilupauksemme on olla inhimillinen uudistaja ja haluamme, että myös toimintamme viestii välittämisen kulttuuria."

Brändityön aikana on tullut yhä selvemmäksi, että Baronan on tuotava läpinäkyvämmin esiin vastuullisuuttaan ja ylipäätään kerrottava avoimemmin toiminnastaan. Harva esimerkiksi tietää, että koulutamme vuosittain noin 3500 ihmistä uuteen ammattiin. Lisäksi ohjaamme 1100 työkyvyttömyysuhan alla olevaa ihmistä uusille urille.

Tällä hetkellä kaikilta työnantajilta odotetaan läpinäkyvyyttä ja vastuullisuutta – ja hyvä niin. Tällöin voit jo työtä hakiessasi esimerkiksi helpommin nähdä, jaatko yrityksen kanssa samat arvot. 

Katso tämähetkiset valmennukset ja seuraa barona.fi/traineri -sivustolta uusia mahdollisuuksia!

JAA PARAS TRAINERISI

Osallistu myös somessa keskusteluun:

Mikä tai kuka on (ollut) sinun työtrainerisi?  se minkä avulla olet oivaltanut jotain tärkeää tai saanut vaikkapa työmahdollisuuden?

Merkitse postauksesi hastagilla #työtraineri. Arvomme elokuun lopussa osallistujien kesken jopon!

Huomioithan, että postauksesi tulee olla julkinen, jotta löydämme sen.


Katso #työtraineri täältä:

New call-to-action

Aiheet: VastuullisuusTyötraineri

Kirjoittanut:

Sandra Lamppu

Uusimmat kirjoitukset

Aihealueet

Katso lisää
New call-to-action