Töissä Suomen parhaassa työpaikassa

Dna_asiakaspalvelu_Barona

Kristian Lauronen työskentelee palveluneuvojana DNA:lla. Parin vuoden aikana puhelimen kautta tehtävä asiakaspalvelu on tullut hänelle tutuksi ja töiden ohella Kristian on suorittanut opintoja liiketalouden parissa. Kristianin uratarinan kautta välittyy hyvin se, miksi DNA on juuri valittu Suomen parhaaksi työpaikaksi Great Place To Workin suurten työpaikkojen sarjassa.

Kuluneen kahden vuoden aikana Kristian on hoitanut DNA:n kuluttaja-asiakaspalvelua puhelimen ja sähköpostin välityksellä. Kristian näkee Baronan ja DNA:n yhdistelmästä saavan työelämäänsä kahden yrityksen turvaverkon, vaikka itse arjessa DNA:lla baronalaisuus ei näyttäydy juurikaan. DNA:n toimistolla työskentelevät ovat kaikki tasa-arvoisesti DNA:laisia. DNA huolehtii, johtaa ja määrittää Kristianin työpäivät ja Baronan tehtävänä on hoitaa muut työsuhteeseen liittyvät velvoitteet.

Asiakaspalvelussa asiakaskokemus ja asiakkaan yhteydenoton aihe ovat aina keskiössä. Palveluneuvojan työtehtävään tuo monipuolisuutta asiakkaiden lisätarpeiden kartoittaminen ja myynti. Asiakaspalvelutilanteen yhteydessä oikein tehty myynti kasvattaa asiakkaan kokonaistyytyväisyyttä, kun hänelle ehdotetaan tuotteita tai palveluita, jotka vastaavat hänen tarpeitaan.

Kristianin pystyy työssään vaikuttamaan omiin työtunteihin. Vuoroja tehdään illoissa ja aamuissa, ja tulevat työvuorot käydään läpi omien toiveiden kanssa ennakkoon. Sunnuntaisin on asiakaspalvelijoiden vapaapäivä, mutta lauantait saattavat kulua töiden parissa. Kristianin kielitaito ei rajoitu pelkästään suomenkieleen, vaan hän kykenee hoitamaan myös englanninkieliset asiakkaat.

Great Place to work oikeassa elämässä

Viimeisien vuosien aikana DNA on kehittänyt työtyytyväisyyttä ja noussut Great Place to Work -tutkimuksessa ykköseksi. Kristian analysoi arkeaan niin, että työntekijöiden tyytyväisyys on lisääntynyt, kun paremmat resurssit helpottavat arjen onnistumista. DNA:lla keskitytään työntekijöiden tyytyväisyyteen ja yhtenä keinona on varmistaa, että asiakaspalvelijoilla on käytössään parhaat tarpeelliset työkalut.

DNA on kiinnittänyt erityistä huomiota työkalujen ja valmennusten parantamiseen.

Uuden työntekijän aloittaessa hän saa kattavan perehdytyksen ja koulutuksen sekä vahvan tuen omalta tiimiltään. Työntekijän taustasta riippumatta, teknologian hyödyntäminen varmistetaan riittävällä koulutuksella. Lisäkoulutusta on tarjolla aina, sillä DNA:lla on kannustetaan jatkuvaan itsensä kehittämiseen.

Kristian_lauronen

DNA Oyj aloittaa henkilöstön osakesäästöohjelman

Uutena hienona juttuna Kristian ja kollegat saivat DNA:n henkilökunnalle ja vuokratyöntekijöille suunnatun osakesäästöohjelman. Arvopaperissa julkaistussa tiedotteessa kerrottiin, että ohjelman tarkoituksena on ohjata DNA:n henkilöstön toimintaa strategisten tavoitteiden saavuttamista kohti sekä sitouttaa henkilöstöä pitkäjänteisesti yrityksen toimintaan ja palkita osakkeen mahdollisen arvonnousun kautta.

Myös Kristianilla ja muilla baronalaisilla on nyt mahdollisuus osallistua säästökausiin ja säästää palkastaan 2 % - 8 %, kuitenkin enintään 500 euroa kuukaudessa. Säästetyllä summalla ostetaan neljästi vuodessa DNA:n osakkeita. Säästöosakkeiden lisäksi kaikilla osakesäästöohjelmaan osallistuneilla on mahdollisuus saada yhtiöltä ilmaiseksi lisäosakkeita.

Tutustu DNA:han työnantajana ja lue lisää palveluneuvojan ammatista!

TULE TÖIHIN DNA:N ASIAKASPALVELUUN 

Aiheet: UravinkitTyöntekijätarinatMyyntityö

Kirjoittanut:

Valtteri Karjula

Uusimmat kirjoitukset

Avoimet_työpaikat